úterý 1. května 2018

Druhé narozeniny blogu + soutěž

Milí pravidelní i nepravidelní čtenáři.
Dnes jsou tomu přesně dva roky od založení tohoto blogu a tak Vás vítám u narozeninového článku, který je samozřejmě doprovázen i soutěží, jež najdete níže. Nejprve mi však dovolte trochu zavzpomínat na uběhlé dva roky…
Ano, vím, že dva roky asi nejsou ještě tak dlouhá doba na nějaké to vzpomínání, ale zcela upřímně je tento blog mým dosavadním nejúspěšnějším počinem, v což jsem ani nedoufala. Tenkrát jsem začala psát hlavně na popud mých přátel a taky tak trochu mé touhy začít opět něco literárního tvořit. Zpočátku jsem se svěřila Wattpadu, ale protože jsem už nebyla pubertální holčina se světoborným fantasy příběhem, věděla jsem, že pokud to chci někam dostat, musím se opět svěřit blogu, i přes mé obavy, aby to nedopadlo stejně jako se všemi předchozími, tedy neúspěšně. Nestalo se tomu tak. Díkybohu.

Během těch dvou let jsem pochopila, že je pro mě opravdu nejlepší psát upřímně od srdce, na nic si nehrát a psát pravdu. To totiž lidé ocení asi nejvíc, což mě dostává ke všem, kteří kdy nějaký můj článek četli nebo čtou i pravidelně. Chci Vám od srdce poděkovat. Víte, jste to právě Vy, kdo mě žene kupředu. Každý komentář, palec nahoru nebo jakákoli jiná reakce je pro mě srdcovou věcí a snažím se na oplátku vždy reagovat i zpátky. Samozřejmě, že to vždy není zalité tak úplně sluncem a třeba je mé nadšení pro věc někdy ušlapáno nulovou reakcí (což se díky pravidelným čtenářům děje teď už málo kdy), ale ať už mám reakci nebo ne, tak mě to posouvá dál a třeba zkouším nové věci.
Za posledních pár měsíců jsem se kupříkladu nebála otevřít "hubu" a zkusit něco vydobýt, ne tak pro sebe jako pro Vás. Ano, mluvím o spolupracích. Vím, že je to velký fenomén blogů a upřímně se vždy snažím spolupráci nějak zdůvodnit a hlavně do článku s ní dát i něco ze sebe. Například před vydáním recenze knihy "Zeptejte se pilota" jsem zkoumala jiné recenze a věděla jsem, že to nechci podat suše, ne, že když už tak tomu věnuji ten čas a sepíšu něco, kde bude i kus mě. Motorem pro tyto spolupráce jste ale hlavně vždy Vy - mí čtenáři - protože chci, abyste z toho něco měli. A to nás dostává k samotné narozeninové soutěži…
S jejím plánováním jsem začala již v lednu letošního roku, protože jsem prostě bláznivá hruška. Navíc po vánočním soutěži zaměřené na hruškové ceny jsem chtěla tak trochu sama sebe trumfnout, takže vymýšlení bylo na místě. Věděla jsem, že samozřejmě některé ceny nakoupím do soutěže sama, ale díky sklíčenosti ve zkouškovém období dostala moje "huba" signál aneb proč nezkusit někoho oslovit. A ono se to ve třech případech povedlo.
Jako první jsem oslovila známou síť obchodů Penny Market, neboť mě velmi zaujala jejich tehdy aktuální kampaň "Konec plýtvání" ke které byly vytvořeny plyšáci ve tvaru (ne)dokonalého ovoce a zeleniny. A můžete třikrát hádat, kdo zastupoval ovoce. Ano, roztomilouš nejvyšší kategorie jménem "Hrušák". Přiznám se, že jsem si svého příbuzného koupila i sama pro sebe (jeho neodolatelný šarmantní úsměv mě dostal přímo do kolen), ale zároveň mě napadlo ho zkusit získat i do soutěže, přeci jen takový krasavec a ještě s dobrým úmyslem upozornit na plýtvání potravin. A ono se to povedlo. Tímto tedy děkuji Penny Marketu za mou první nečekanou spolupráci.

Říkala jsem si, že se tedy cenou zaměřím na onu hruškovou stránku věci a tak jsem začala vyhledávat různé hruškové věci od svíček přes marmelády až po kosmetiku. A tady do hry vchází Dermacol, odkud mi na můj dotaz přišla vstřícná odpověď, ale bohužel se někde v matrixu stala drobná chybička a tak místo sprchového gelu a krému s vůní hrušek Williams, tu máme něco pro milovníky belgické čokolády a pomeranče. Obávala jsem se, jak to bude vonět, ale překvapila mě velmi příjemná vůně. K tomu všemu ještě i cestovatelská stránka věci aneb krém na opalování. Taktéž tedy děkuji Dermacolu za spolupráci.

A do třetice všeho dobrého aneb Albi. Opět mě čekala velmi milá odpověď a příležitost ceny doplnit i o něco vhodného na cesty. Hrušky tentokrát nepřišly do úvahy, neboť se nacházely jen v dárkovém balení slivovice a hruškovice, což by mi přeci jen vyřadilo všechny čtenáře pod osmnáct let. Vybrala jsem tak pro Vás cestovní sadu lahviček, které jsem sama otestovala při cestě do Londýna a stejně tak učinil i můj kamarád při jeho cestě do zahraničí a oba můžeme rozhodně doporučit. Pak tam máme cestovní kosmetickou tašku, která rozhodně nemusí být jen kosmetická, díky své velikosti se tam vejde cokoli, aneb taštiček nikdy není dost (aspoň při mých cestách). Třetí věcí je organizér, kam můžete uložit všechny podstatné věci a neznervózňovat tak spolucestující zmateným hledáním pasu či letenky. Všechny zmíněné věci samozřejmě užijete i na cestách po ČR a poslední čtvrtou věc bych řekla, že užijete stoprocentně. Je jím cestovní verze hry Ubongo, se kterou se zabavíte jak sami, tak ve větší skupině. Ale pozor, musí Vám být aspoň sedm let a více! A potřetí opět poděkování Albi.

Zbytek položek je už ode mě samotné a můžete tam najít čaj s hruškovou příchutí v kombinaci s granátovým jablkem, hruškový hrnek, aby bylo kde si ten čaj udělat, dva různé časopisy a 100% pyré od Relaxu, kde najdete hrušku, jablko, mrkev a bohužel banán (pokud čtete pravidelně, víte proč bohužel). K tomu všemu ještě ode mě dostanete kalendářík a ručně psaný dopis - není součástí fotky.

Všechny věci jsem tentokrát rozdělila do dvou cen (foto a video níže) a pro jejich zisk musíte udělat velmi jednoduchou věc. Stačí vyplnit dotazník, kam se dostanete po kliknutí níže. Pokud jste už u mě soutěžili, nic Vás nepřekvapí, za samotné vyplnění budete započítáni do soutěže jednou, pokud využijete ještě dvě doplňující otázky, můžete získat dva vstupy navíc. Jeho vyplněním souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Soutěž trvá od 1. května 9:00 do 5. května 17:00.

DOTAZNÍK SE OTEVŘE PO KLIKNUTÍ SEM.

r />

Cena 1

Cena 2


10 komentářů:

  1. [1]: Za přání moc děkuji a samozřejmě přeji i na zpátek! :) Tak spíš mě občas něco tak chytne, že. Moc děkuji. ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší a spoustu čtenářů ! Jsem moc ráda, že jsem na Tvůj blog narazila <3.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Moc děkuji! :) Jsem taky ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Hruštičko, všechno nej nej nej

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Hruško, gratuluji k druhým narozeninám. I když tvůj blog čtu relativně krátce, vždycky tu narazím na nějaký zajímavý postřeh :) Ať tě cestování i blogování stále baví :)

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: Moc děkuji za přání i čtení! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)