sobota 5. května 2018

Vyhodnocení soutěže k 2. narozeninám

Milé dámy a pánové! :)
Pět dní uteklo jako voda a dnes v 17:00 nám skončila má soutěž k druhým narozeninám blogu. Musím říct, že mě překvapilo, jaký ohlas měla a ráda bych Vám všem poděkovala za účast v soutěži, čtení článku, za všechny palce nahoru na FB, srdíčka na Instagramu a hlavně za všechny milá přání a krásná slova jak pod článkem, tak v dotaznících. :)

Celkem se v soutěži sešlo 34 účastníků a dva výherci byli určeni náhodně pomocí generátoru. Vylosování můžete najít ve videu níže a všichni účastníci by měli mít v aktuální chvíli už ode mě ve schránce i email.
Moc Vám děkuji za účast a doufám, že se takto u soutěže sejdeme brzy zase. Ostatně to možná nebude ani za tak dlouhou dobu, protože se mnozí z Vás ptali, jaké jsou mé letní cestovatelské plány a ty mám konkrétně pro letošek tři, nechci ale zatím nic zakřiknout, protože 100% je zatím pouze jeden. Každopádně mám pro Vás dobrou zprávu, následující sobotu na blogu odstartuje nová série článků, která potrvá až do 2. června a společně vycestujeme na místo, kde slovo limit neexistuje. ;)

9 komentářů:

  1. [1]: Díky moc. :) Snad se zadaří. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, druhé narozeniny. Jen dva roky a je tento blog tak významný: Autorský blog, Blog dne, přední strana,... Obdivuhodné. :) Některé blogy tu jsou i 8 let a ničeho z toho nedokážou. To značí o tvé šikovnosti.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Holt kdybych bývala vydržela na svých předchozích blogech, tak už bych mohla slavit už i asi deset let. Ale osud tomu tak nechtěl, tak doufám, že mi to tady dlouho vydrží, abych to jednou mohla taky zažít. Jinak samozřejmě moc děkuju, všechno jsou to pro mě velké milníky a pochvaly. :)

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Deset let? To je opravdu hodně dlouhá doba v blogovém světě. Docela by mě zajímalo, o čem jsi psala předtím

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Á už konečně vím, kdo se za tím Káčkem skrývá! Děkuji za email, odpovím pak ještě zpátky, dávám si akorát pauzičku od školy. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc gratuluji výhercům ! Těším se na tvé další články

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluju oběma výhercům     

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)