neděle 1. května 2016

Něco málo o hrušce

Autor blogu by se měl nejlépe vždy na začátku nějak představit a proto...

...zdravím všechny čtenáře! :)
Tento blog by se dal shrnout velmi jednoduše - jedna dvacetiletá hruška, která od svých zhruba pěti let cestuje po celém světě. A teď se o tom rozhodla psát...
Všechny mé texty jsou o mé osobě, o zážitcích, které se doopravdy staly. Psaní příběhů mi nikdy moc nešlo (to o sobě musím prozradit již takto na začátku) a proto čekejte, že mé zápisky budou spíše takové, jako bych tyto příběhy sama nahlas vyprávěla. Nejde mi tedy o nějaké přehnané veledílo, ale spíše vypsat, co všechno člověka na cestách může potkat, projít si tak sama svoje vzpomínky od znova a podělit se o ně. :)

Upozorňuji, že jsem aktivní uživatel černého/britského humoru a proto některá spojení berte s nadsázkou. ;)

Tohle všechno bych chtěla věnovat svým rodičům, protože bez nich by neměly tyto zápisky ani šanci vzniknout. :)

Mimo jiné se mi podařilo získat několik jednorázových i delších spoluprací pro své čtenáře a to se značkami jako je Albi, Dermacol, Grada, Penny Market, Saal Digital,... Mám za sebou i účinkování v televizi a to v pořadu Vychytávky Ládi Hrušky nebo vlastní přednášku "Od pěti na cestách aneb blogování za oponou" uskutečněnou na Vysoké škole ekonomie a managementu.

Pokud jste se rozhodli mě kontaktovat, tak neváhejte! :) Všechny druhy kontaktu naleznete zde.

Mé proběhlé spolupráce a případně, jak se mnou můžete navázat další se můžete dozvědět tady.

Přeji krásné čtení. ;)

1 komentář:

  1. Vítej! *cítí se jako maxiking, že někoho může jako první přivítat*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)