neděle 29. dubna 2018

Pět minut slávy aneb Hruška u Hrušky - třetí část

A tak se teprve dnes ale přeci jen odehrál můj televizní debut ve Vychytávkách Ládi Hrušky. Jak se mi vedlo, to nechám na posouzení Vám, ale v každém případě to byl zážitek a příležitost, za kterou ještě jednou děkuji. Níže přikládám video s mým výstupem a ještě pár fotek, které mi byly poskytnuty produkcí. Však víte, aby měly babičky, co dát do rámečků k televizi. No a já do alba…
A pokud někdo nečetl, jak jsem se k tomu celému dostala a jak to celé probíhalo, tak ho zvolna odkážu na článek - první část a druhá část. ;) Přečtení rozhodně doporučuji, protože se dozvíte i o scénách, které nebyly do vysílání zařazeny. ;) A hlavně se tomu mému výstupu moc nesmějte. :D







Nevypadám až tak špatně ne? :D


↓↓↓

Děkuji za přečtení. :)
Navštivte mou FB stránku či Instagram.Mrkající

9 komentářů:

  1. Chcha, tak jsi to byla Ty! Učila jsem se a občas na to mžourala a říkala si "Hruška psala dva články... ale to už asi bylo dávno pryč." Vtipné, že jsem se trefila, měla jsem to zapnuté úplně náhodou!   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Byla, byla. Bohužel jsem byla odsunuta o měsíc, tak. Tak dobrá trefa a moc děkuju. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. [4]: No to bych spíš dala tedy do závorek. Zatím to nikterak nepociťuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi úžasná a špatně nevypadáš

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Moc děkuji, začnu se červenat. To je mi ale opravdu nečekaný kompliment. Díky. A asi škoda... (vtip)

    OdpovědětVymazat
  6. Bylo to super! Jak už jsem psala, moc tě obdivuji, že jsi do toho šla. Mluvila a chovala ses před kamerou jako profík :)

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Děkuju moc! ♥ No tak snad se v budoucnu zas něco najde, kde uplatním své umění vystupovat před kamerou. Vtípek. Vůbec bych to neřekla. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)