sobota 29. prosince 2018

Rekapitulace 2018

Je až neuvěřitelné, že máme rok 2018 skoro za sebou. Musím se přiznat, že na jednu stranu mám tohle vánočně-novoroční období velmi ráda, protože je takové honosně slavnostní a můžu ho trávit se svými nejbližšími. Navíc o Silvestra je mé běžné ponocování bráno jako normální záležitost a já mám vždy pocit, že toho během těch pár hodin stihnu víc než kdy jindy.

Ovšem na druhou stranu věci je to pro mě období jisté rekapitulace, slov typu "to to ale uteklo" a hlavně už předem nuceného si zvykání si na novou číslovku na konci roku. Vraťme se ale ke zmíněné rekapitulaci, kterou bych ráda provedla i tady, neboť rok 2018 byl pro blog neskutečně hojný, čemuž sama doteď nemohu pořádně uvěřit.
Během roku se na blogu celkem objevilo 51 článků, kdy nejvíc jich bylo vydáno v období květen - červenec (vždy po 6) a nejméně se jich objevilo v březnu (2). Ale pojďme to vzít pěkně popořádku…
V lednu jsme začali rekapitulací roku 2017 a o necelý týden později jsem s Vámi oslavila své druhé kulatiny vzpomínkovým článkem s příznačným názvem "Dvacet". Dvacátého mimo jiné vyšel i článek "Vychytávka Káji Hrušky", který se pro mě stal v budoucnu velmi podstatným, k čemuž se ale dostaneme.
V únoru jsem Vám představila svých osm míst, které miluji v Londýně a také jsem Vám přinesla recenzi fotoknihy od firmy Saal Digital. Článkově nejslabší březen přinesl první dvě části o natáčení Vychytávek Ládi Hrušky aneb v podstatě o reakci na můj lednový článek. Bohužel plánované vysílání na apríla se nekonalo, takže jste se třetí části dočkali až na konci dubna a mezitím jsme si stačili rozebrat skoro všechny fotografie ze zmíněné fotoknihy aneb za každou fotkou je nějaký příběh.
V květnu blog oslavil své druhé narozeniny a to s přispěním sponzorů v podobě Penny Marketu, Dermacolu a Albi. Taktéž jsme společně zavítali do země tisíce a jednoho nej aneb Spojených arabských emirátů. A také jste se dozvěděli, že budu mít přednášku na své vysoké škole, ze které jsem Vám přinesla "reportáž" krátce na to. Červen ale jinak patřil také krásám Prahy a to nejen těm kulturním, ale i gastronomickým a v závěru jste měli šanci se zúčastnit první letní pohlednicové soutěže. Po ní hned v červenci následoval projekt Hruška a méďa aneb foto soutěž a také se oficiálně odprezentovala novinka a to audioverze článků. Dále jsme také zamířili do emirátské pouště nebo do země Usaina Bolta a Boba Marleyho - tedy na Jamajku, která své působení promítla i do srpna, na jehož konci ji vystřídal New York. Ten se taktéž přelil do následujícího měsíce září, kde pak uvolnil prostor pro divadelní recenzi Maškarády a pro vyhodnocení projektu Hruška a méďa.
Měsíc říjen pak velkolepě ovládla má muzikálová láska aneb The Phantom of the Opera. Tuto pětidílnou sérii pak v listopadu vystřídaly dvě recenze knih od nakladatelství Grada (Jak se létá v tajfunech + Cestování - nejlepší životní investice) a také popis mého zážitku na jedinečném leteckém simulátoru. A pak přišel prosinec a spolu s ním dorazila vánoční hrušková soutěž, projekt "Zeptej se Hrušky" a taky tato rekapitulace.
A to máme ve zkratce hezky česky celý rok. Docela dobré ne? Každopádně doufám, že příští rok bude minimálně stejně hojný jako ten minulý, který ten předchozí překonal o sedm článků. Mimo jiné prozradím, že v průběhu roku vznikla i záloha tohoto blogu a to díky pomoci Veruce. Zatím ale na ní nejsem aktivní, protože nemám moc času se učit něco nového (hlavně design mi pije krev), ale po všech děních tady jsem chtěla mít jistotu, že valná většina je případně v bezpečí. Ale to říkám jen tak na okraj, třeba bude rok 2019 v něčem lepší…
Závěrem bych moc ráda poděkovala všem, kteří mě ať už pravidelně či občas navštěvují (ale i těm, kteří jsou tu třeba poprvé), poslouchají, komentují, sledují. Jsem za to velmi vděčná a moc si každého z Vás vážím. Přeci jen, když jsem začínala, bála jsem se, jaké budou reakce, zda to vůbec vydržím a ono hle, mám stálé čtenáře, nové přátele a hřejivý pocit u srdce. Mockrát Vám děkuji a ráda bych Vám popřála, abyste si užili zbývající dny roku 2018 a do toho nového s devítkou na konci vstoupili tou správnou nohou. Těším se na Vás v příštím roce!

13 komentářů:

  1. Je to jako včera, co jsem četla článek o Hrušce v televizi a společně s Tebou jsem na FB čekala až výjde reportáž Ten rok velmi rychle uběhl :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tomu říkám velmi pěkný blogový rok 2018! Držím palce, ať je 2019 ještě povedenější a ať jde psaní od ruky!

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: A pak byla přednáška, že ano. Utíká to, utíká. Však to bude už rok za chvíli, co jsem Láďu vůbec oslovila. Tak uvidíme, co přijde v 2019. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš za sebou skvělý rok, po kterém na sebe můžeš být opět pyšná! No a teď lze jen očekávat, co bude dál

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Tak zase to nepřehánějme. Ale ano, třeba se zase něco nečekaně vyvine. :) Minimálně do března ještě blog stoprocentně poběží, do té doby mám nachystané články, ovšem Lenča mi dala skvělý podmět, tak už vím, co bude další. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si vždycky hrozně rychle zvyknu na nové číslo na konci :).

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Tak to já bohužel ne, už teď jsem chtěla napsat na přání zase 2018.

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké pojetí rekapitulace z hlediska blogového psaní.

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, ty jsi měla hodně pilný rok...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)