sobota 15. prosince 2018

Vyhodnocení vánoční hruškové soutěže 2018

Vážení a milí,
po týdnu se tu opět setkáváme. Týden to však byl velmi zvláštní, neboť se stalo pro mě něco nečekaného a to neskutečný příliv lidí/soutěžících, o kterém jsem snila opravdu jen v tom nejnepravděpodobnějším snu.
Celkem se soutěže zúčastnilo přes 180 lidí (!), což naprosto převálcovalo můj dosavadní rekord 34 lidí. Celý týden jsem tam pozorovala, jak nabíhají soutěžní dotazníky, palce na FB a komentáře, kdy jsem se opravdu snažila každému odpovědět. Stejně tak jsem se snažila dohlédnout na férovost soutěže, tak doufám, že i tento faktor se mi podařilo uhlídat.
Kolem a kolem bych Vám všem moc ráda poděkovala a doufám, že někteří z Vás zde i po soutěži zůstanou, protože pro blogera je návštěvník a čtenář to nejdůležitější, co ve svém blogovém životě má. Proto bych ještě ráda na okraj zmínila některé své kamarády blogery, kteří také stojí za návštěvu a kterým bych takto chtěla třeba trochu pomoct - Kočkomilka Jana, Leník, Aleš Otava, Můj koutek, K.Z.
Nebudu Vás ale déle napínat. Všichni účastníci by ode mě měli mít v aktuální chvíli informační email, ale výherce si musíme vyhlásit i takto oficiálně, a proto máte video s vylosováním níže.
Ještě jednou moc děkuji za účast a těším se u dalších článků a soutěží! ♥

6 komentářů:

  1. Tak to je boží! Vyhrála jsem v soutěži, huráááá. Moc děkuji. Nemohla jsem tomu mailu uvěřit.

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec nestíhám psát, ale děkuji za doporučování. Jsem stály čtenář a posluchač ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji šťastnému výherci novin! Věřím, že jeho sobota nabyla nových rozměrů

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:  Já děkuji za super reakci a účast. :) Na mail se ještě určitě ozvu . ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Hrušti, to je lidí! WOW! Hrozně moc Ti to přeju <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)