sobota 8. prosince 2018

Vánoční hrušková soutěž 2018

A tak opět po roce, zas tu máme Vánoce. :)
Ano, ano, rok se opět s rokem sešel a blíží se nejočekávanější svátky roku, které nemohu ani já na blogu přehlédnout a jsem velmi ráda, že Vám mohu znovu přinést vánoční hruškovou soutěž, kterou jsem s nadšením plánovala již od září, neboť není radno ztrácet čas.
Během celé doby příprav jsem oslovila asi dvacet různých firem, kdy některé návrhy pramenily i přímo od Vás, za což moc děkuji. Jsem moc ráda, že přes všechny možná odmítnutí z nejrůznějších důvodů či emailů bez zpětných odpovědí, se mi povedlo navázat dvě skvělé spolupráce, které tak obohatily celkový soubor cen, za což jsem velmi vděčná. A proto mi je dovolte blíže představit.

Jako první nemohu uvést nikoho jiného než firmu Albi, která ke mně byla již dvakrát tak štědrá a navázala se mnou spolupráci, díky které jsem Vám mohla přinést radost aneb #radostodalbi. Společně Vám tak radost uděláme i do třetice, za což jsem opravdu velmi vděčná slečně/paní Barboře, neboť se pravidla spoluprací s Albi kapku změnila a v mém případě tak jde o výjimku utvrzující pravidlo. Od Albi tak v rámci cen můžete najít dvě super magnetické cestovní hry "Člověče, nezlob se" a "Šachy", u kterých upřímně uvažuji, že si je asi také pořídím, neboť jsou opravdu prakticky udělané a na zkrácení dlouhé chvíle během cest naprosto ideální. Navíc se člověk nemusí bát, že poztrácí figurky. Jen se obávám, že případné pašování dvoudílných plavek do Chorvatska v nich asi neprojde (narážka na jeden díl seriálu Comeback)…

Jako druhou spolupráci bych Vám pak velmi ráda představila tu s Love&Story Design, která vznikla velmi náhodně díky Instagramu. Už neskutečně dlouho na Instagramu sleduji paní herečku a zpěvačku Danielu Šinkorovou, která jednoho dne do svých Insta Stories přidala fotky diáře, který mě na první pohled jednoduše velmi zaujal (dobře, spíše asi okouzlil nebo taky chytil a nepustil), a hodinu na to už mi na email přistála má vlastní objednávka. Ovšem do večera se mi to celé rozleželo, neboť diář je ještě ke všemu laděn jako traveler, a tak mi to nedalo a do firmy jsem troufale napsala o vánoční spolupráci. Doslova za pár minut mi na email přistála pozitivní odpověď od slečny/paní Lucie, která mi tak k mé objednávce přidala ještě jeden diář navíc, který máte šanci v soutěži vyhrát. Tímto samozřejmě také moc děkuji za vyjádřenou podporu.

Zbylé ceny jsou pak vybrány mou vlastní invencí, takže samozřejmě nesmí chybět něco hruškového a to od nových hruškových želé bonbónů Jojo přes úžasně vonící sprchový gel a krém na ruce od Yves Rocher až po kalendář Ládi Hrušky a časopis Vychytávky, ve kterém prosím pěkně Hruška (jako já) figuruje. A pak už jsou to různé drobnosti jako zajímavé prospektíky z mého okolí, speciální rtěnka, vzorky vůní ideální na cesty, praktická voda Voss, výtisk mezinárodních The New York Times a The Times of London nebo další nehruškový krém od Yves Rocher. A to skoro vše zabalené v krásném vánočním papíru, takže jako výhra přijde spousta dárečků. :)


Výherci tentokrát budou dva, kdy oba získají stejný základ věcí (bližší pohled ve videu) a k nim si pak první vylosovaný bude mít možnost přidat dalších sedm věcí dle svého vlastního výběru (budou v něm sice taky trochu pravidla, aby nebyl druhý úplně znevýhodněn, ale to až ve výherním emailu). Samotná soutěž trvá od 8. prosince 2018 do 15. prosince 2018 12:00 a zúčastnit se můžete vyplněním dotazníku. Znění pravidel a dalších podmínek zde.

Soutěžní dotazník se otevře po kliknutí ZDE.


39 komentářů:

  1. Milá Hruštičko, přeji Ti Veselé Vánoce a krásný nový rok, posílám obětí a velké poděkování za tvoje články.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já moc děkuji za komentář a vracím přání pohodobých Vánoc a šťastného nového roku. :)

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Oooh, tak uvidíme, tak dopadne soutěž, pak bychom se domluvili a určitě bych ti to pak třeba i zaplatil. Zatím vyčkáme, štěstěna je nevyzpytatelná... a já jsem rád, že jsem se zapojil ať už to dopadne jakkoliv, máš zase opět skvělé ceny obecně :) Opatruj se...

    OdpovědětVymazat
  4. Hrušti, ty jsi prostě úžasná <3 <3! Přeji Ti spoustu účastníků. Zasloužíš si je:).

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Přesně tak, uvidíme. :) Člověk nikdy neví. :) Ale jinak se případně domluvíme a já zadám úkoly. :) Upřímně mě totiž noviny nic nestály, salónky Emirates jsou prostě dobře vybavené.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Jednoho už máš máš mě  a já myslím, že jako tradičně bude účastníků plno... Kdo by nechtěl cestovní člobrdo, každej chce cestovní Člobrdo…. (říká člověk, co chce noviny )  (Ale já miluju Člobrdo, jen hraju raději Kobercové protože má náramně velké figurky nebo spíš teda figury a obrovskou kostku... a já na to dobře vidím Člobrdo hraju od dvou či tří let... je mi 32 30 let? ) Neboj každej chce Člobrdo, bude nás hodně. PS: Miluju dostávat úkoly.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Pořád si říkám "Vydrž a budou i noviny" (takže já určitě vydržím) a zajímá mě kdy přijde "Já už nemusím, já už je vidím."

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Už jich je rovných 15. Upřímně mi trošku spadla čelist.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: 15   no ty vogo! Hustý! vidíš já to říkal...

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, jsem moc ráda, že jsem objevila tvůj blog a moc ráda se sem vracím.

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: Nepřeháním. Ano, měla. Děkuji moc :)

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Už osmnáct, sama tomu nemůžu uvěřit! Říkal a měl jsi pravdu. ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Krasne Vanoce a diky za soutez, mila Hrusko

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Já děkuji za přání a účast. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné vánoce a bohatého ježíška. Vše nej do nového roku. Hlavně plno článků, ať se mám kde odreagovat.

    OdpovědětVymazat
  16. Oo, výtlačok The Times of London, hlavne kvôli nemu sa zapájam aj ja (samozrejme, aj kvôli všetkým zvyšným super cenám) 😍

    OdpovědětVymazat
  17. [13]: Šmankote Hruštičko čaruj! No to je perfektní, moc ti to přeju... sobě ne, jelikož čím víc lidí tím menší šance získat noviny

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Moc děkuji a děkuji i za čtení! :)

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: [19]: 30 :O wow! My jedem, ale ty si to zasloužíš a generator se aspoň zapotí, když před tím tak vyšplouchl tvou kamarádku. Ať to dopadne jakkoliv já si to užívám, budu napnutě sledovat losování. Ale přemýšlím, že bych se u nějaké příští zapojil jinak, měl bych asi cenu do soutěže, kdybys chtěla, ale nevím jak dalece je to dobrý nápad

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Už to zase narostlo, jsem z toho naměkko. Moc díky. :) Zapotí zapotí, hlavně to nesmím já nikterak splést, abych někomu neukřivdila, ale zatím poctivě zapisuji do tabulky. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tolik komentářů, já zírám Upřímně první, co mě praštilo do očí byly ty noviny. Proč? Protože nedávná fantomácká série

    OdpovědětVymazat
  22. Kájo, tak já ti sem chci napsat 2 věci:

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: A nezíráš sama! Já taky! A na všechny ty naskakující čísla! Jsem z toho strašně vedle a začala jsem se cítit strašně vánočně ani nevím proč.

    OdpovědětVymazat
  24. Panečku, tahle soutěž má úspěch! Tolik komentářů tady... :) Věřím, že Ti to přivede nové čtenáře, které si zasloužíš - u Tebe na blogu se jedná o smysluplnou tvorbu a popravdě, kdy je lepší doba na získání nových čtenářů, než v okolí Vánoc?

    OdpovědětVymazat
  25. [21]: Tak to mám dost času promyslet plán a nějak ho kdyžtak zdokonalit... uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  26. [23]: Jsem tě holka úplně přehlédla. Zaprvé uvidíme, třeba i ano. A zadruhé já to ale zfalšovat fakt nemůžu.

    OdpovědětVymazat
  27. [27]: 90 WOW! :) Promyslím... a využiju vánoční čas a poslechnu si co jsem ještě neslyšel. (A pozvu tě na hřbitov)

    OdpovědětVymazat
  28. Milá hruštičko, přeji ti šťastné a veselé Vánoce, krásně prožité svátky a mnoho zdaru do Nového roku ❤. Jinak tvé příběhy jsou super😇 jsi moc šikovná ❤😘

    OdpovědětVymazat
  29. [29]: Díky moc za přání, které vracím a i za pochvalu. :)

    OdpovědětVymazat
  30. Milá Hruško, k Vánocům ti přeji, ať dostaneš to, co si skutečně přeješ. Ať už hmotnou věc, či nějakou jinou. "Na sny, které se plní a na hvězdy, které naslouchají!" :) To jsem si vypůjčila od autorky Mass.

    OdpovědětVymazat
  31. [31]: Moc děkuji za přání a musím říct, že letos už se mi splnilo před Vánoci. :) Poprvé se nemusím o Vánoce učit a mám naprosté volno, což jsem zažila naposledy před asi deseti lety. :) Krásný citát a moc děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
  32. [33]: Já moc děkuji za krásné přání, které se dnes evidentně hodilo do noty. :)

    OdpovědětVymazat
  33. Milá Hruštičko,přeji ti krásnę vánoce a hodně štěstí a zdraví v Novém roce.

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Hruštičko, přeji ti krásné prožití Vánočních svátků a hodně štestíčka na cestách...❤️

    OdpovědětVymazat
  35. [37]: Jsem ráda, že se líbí. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)