sobota 22. prosince 2018

Zeptej se Hrušky

Inspirací pro tento článek bylo rovnou několik a to od přirozené touhy Hrušky odpovídat na otázky přes strašně populární trend Instagramu aneb funkce otázek až po téma týdne "Padesát odstínů mne". Hruška ví, že se tímto článkem pouští kapku na tenký led, protože ač jí na jednom rameni andělská hruška říká, že je to dobrý nápad, který třeba někomu pomůže a víc se Vám Hruška i představí, tak na druhém rameni pak samozřejmě sedí malvice s rohy, která šeptá slova o hrozné naivitě, a ten ďábelský smích bych Vám nepřála slyšet. I přesto s tímto článkem přicházím a teď je asi už na čase blíže představit, o co mi vlastně jde…

Projekt "Zeptej se Hrušky" je v podstatě velmi jednoduchý a založený na konceptu otázek a odpovědí, kdy samotné otázky rozhodně nemusíte směřovat pouze na mou osobu, ale mohou se týkat naprosto čehokoli (ale tak v rámci určitých mezí, pěkně prosím). Kupříkladu onehdy jsem byla strašně ráda, že jsem mohla někomu odpovědět na otázky ohledně pražského letiště Václava Havla aneb jak třeba sledovat let nebo kde se nachází přílety na Terminálu 1. Ráda bych tak tímto projektem v podstatě otevřela i trochu jakousi poradnu či i studnu zajímavostí, kdy samotné odpovědi zformuluji do budoucích článků či videí anebo pokud jde o akutní záležitost, tak můžete v níže uvedeném dotazníků zaškrtnout možnost, zda Vaše odpověď spěchá a já se budu snažit Vám, co nejdříve odpovědět. Samozřejmě netvrdím, že mám patent na rozum a vím všechno, ale pokud budu moct, ráda se Vám pokusím nějak odpovědět. Navíc si myslím, že by to mohlo odhalit i spoustu zajímavých věcí do nějakého budoucího článku. A tak tímto tento projekt právě otevírám...

Máte otázku:

na Hrušku?

na cestování?

na počasí?

na cokoli?

Tak neváhejte a ptejte se. Stačí kliknout sem.



8 komentářů:

  1. Jsem pyšný na to, tě tu máme, Hruško! Jako na youtube mají cestology a další, tak tu máme tebe, Hruško!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já se budu červenat! Upřímně se katastrofy taky trochu bojím, ale naděje umírá poslední, že ano. Jinak člověk se klidně může ptát i do komentářů, však se snažím i na každý odpovídat. Ono u mě je to ale povětšinou vyloženě k článku, takže by se to jen tak vytáhnout nedalo, ale třeba se to tady povede. :) Byla bych moc ráda. Však jak píšu, nemusí jít nutně jen o mě, ale i o blogování, cestování obecně. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super příležitost pro tvé čtenáře :). Mě nějak bohužel nic nenapadá. Tak se nezlob . Když tak napíšu na FB ;)

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Třeba časem napadne a dodáš. ;) Je to běh na dlouhou dobu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Jo? Kdy bys to chtěla ukončit :)?

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:  To se uvidí spíš dle počtu otázek. :)  Nemám termín. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak před cestou rozhodně hodím dotaz...

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Když budu vědět, tak ráda poradím. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)