pátek 30. června 2017

Vyhodnocení soutěže o pohledy z Ruska + drobné informace

Milí čtenáři,
ráda bych Vám všem poděkovala za přečtení mého posledního článku, ale také hlavně za účast v soutěži, která ho doprovázela (případně i za nová To se mi líbí na FB stránce blogu). :) Nyní je na čase odhalit dva vítěze, kteří se budou moci radovat z pohledu z dvou asi nejznámějších měst Ruska, kam již ve středu odlétám (zřejmě Aeroflotem, tak snad to ve zdraví přežiji). Doufám také, že svůj závazek budu schopna splnit (máme značně nabitý program), ale radši uvádím, že pokud by se mi pohledy poslat nepodařily, samozřejmě je následně pošlu s omluvou, ale už z Česka. :)
Vylosování vítězů najdete na videu níže, ale ráda bych ještě prozradila jednu informaci. Dnes jsem dopsala článek s ďábelským počtem slov 6 666, jehož první část vyjde hned tuto neděli. :) A co bude jeho náplní? Bude to téma, které jsem tady na blogu již několikrát zmínila a které mi zaplnilo celý měsíc červen. ;)

Školákům také přeji krásné prázdniny a všem ostatním krásné léto. :) Doufám, že spoustu z Vás někam vyrazí, ať už po ČR nebo do světa. Foťte, odpočívejte a čerpejte zážitky! :)

4 komentáře:

  1. Skvělá soutěž, pohledy určitě potěší

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Děkuji, doufám, že ano. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. já chci další soutěž ... :)

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Minimálně ještě jedna pohledová během léta bude a chtěla bych i navýšit počet účastníků opět o jednoho. :) Tak uvidíme, doufám, že to vyjde. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)