sobota 29. června 2019

Pohlednicová soutěž (2019)

Rok se s rokem sešel a opět zde máme období letních prázdnin. :) Prošlé roky to u mě vždy znamenalo soutěž o pohledy ze zemí, kam jsem vyrážela a jsem ráda, že ani letos tomu nebude jinak!
Letošní destinace jsou rovnou dvě, kdy ta první doplní můj komplet Velké Británie, neboť mě konečně čeká návštěva Severního Irska i Irska samotného - 12.7 až 21.7. V druhém případě jde pak o mou vlastní organizovanou záležitost a to týdenní výlet do Švýcarska a to konkrétně Ženevy a Montreux, které je spojeno s mou milovanou skupinou Queen - 9.8 - 15.8. Pokud Vás tedy láká dostat pohled z jednoho z těchto míst, tak můžete zkusit štěstí. ;) Jako vždy stačí vyplnit dotazník a je to. Výherců bude rovných šest, tedy tři pohledy z každé země. :)

Dotazník se otevře po kliknutí ZDE.

Soutěž trvá od 29. června 15:00 do 6. července 12:00.
Účastí v soutěži stvrzujete, že souhlasíte s všeobecnými podmínkami.

2 komentáře:

  1. Jee, to je úžasné! Moc si to užij <3 my pojedeme do Skotska se školou na konci září . Do Švýcarska bych taky někdy chtěla jet. Moc se těším na články

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)