sobota 16. března 2019

Jak vzniká článek

9 komentářů:

  1. Koukám, že se tvorbě článku venejete se vší vervou a opravdu důkladně.. Palec nahoru

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé, skvělé a ještě jednou skvělé! :) Tento making of článek se mi líbil. Myslím, že je dobré, když umožníš svým "fanouškům" pohled do zákulisí, aby viděli jak vzniká něco, co později označí za skvělé čtení/či poslech (v Tvém případě) :) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc za přiblížení k tvému vzniku článků, který je vždy, jak vím hodně dlouhý a náročný. Za což tě moc obdivuji, že si s tím dáváš takovou obrovskou práci!

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Tak zase mě jako nepřechval ano. Já děkuji, že to pak hlavně čtete a nedělám to jen tak pro zábavu králíkům, jak se říká! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nikdy jsem nad tím nepřemýšlela, ale ona je to vlastně hotová alchymie vytvořit článek... Mně nejvíc času zabere sbírání informací do článku, pak už to jde tak nějak samo .

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Určitě je. :) Já právě povětšinou sbírám během, tak o to se mi to natáhne, než to nějak zesuímruju, tak je po čase na psaní.

    OdpovědětVymazat
  7. S tou audioverzí sis přidala práce, ale je to super, dobře se tvůj hlas poslouchá a je to lepší než nějaké podcasty :) taky se někdy nestačím divit kolik práce je za jedním článkem, někdy víc, někdy mín, občas je nejhorší najít to téma a když se zrovna člověku chce tak to jde samo :) ale někdy se třeba zas nechce vůbec

    OdpovědětVymazat
  8. Ta práce za vytvořením článku jde hodně vidět, málokdo se tomu věnuje tak pečlivě. A ještě navíc audioverze? Tleskám! Zároveň bych ale měla jedno doporučení :) Zkus si ty texty líp rozčlenit do odstavců, občas si pohraj s formátováním, zkrátka zapracuj na té vizuální stránce. Nevím, jestli to popisuju dost srozumitelně, ale já jsem se třeba při psaní mých článků dost inspirovala tady:

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)