neděle 2. září 2018

Gulliverovy cesty - léto 2018

Dámy a pánové,
je tu opět konec letních prázdnin, které letos opět utekly jako nic. Pokud jste pravidelnými čtenáři, tak víte, že na začátku prázdnin jsem spustila velkou letní fotografickou soutěž na Instagramu, kde hlavní cenou byl medvídek Me to You od Albi a nějaké ty cestovatelské maličkosti. :) Právě ony maličkosti se nám kapku rozrostly, což můžete vidět na obrázku níže, ale tak jde snad o věci zajímavé a využitelné.


Každopádně nastal čas vylosovat jednoho výherce toho všeho. Kdo vyhrál se tak můžete dozvědět ve videu na konci článku a výherci tímto moc gratuluji. :) A zároveň děkuji všem zúčastněným za účast. ♥
Video ale v článku najdete ještě jedno a to velmi speciální, které jsem tvořila během celých prázdnin, a které zachycuje kompletně všechny fotky, co jsem s mým méďou Gulliverem nafotila (ehm je děsná modelína) a které si pak Gulliver zpracoval do speciální videofotoknihy, neboli vlastního alba. Doufáme, že se Vám bude album líbit.


↓↓↓

Děkuji za přečtení. :)
Navštivte mou FB stránku či Instagram.Mrkající

4 komentáře:

  1. Gratuluji výherkyni a děkuji ti, milá Hruško, za skvělé soutěže, které pro nás děláš. :)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já děkuji za účast. ;) Bez toho by ničeho nebylo. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Šedivá se holt nechytá jen tak Tomu říkám hláška dne!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Jsem ráda, že se tedy zřejmě video líbí. Snažila jsem se tam hodit nějakou naivitu a vtipnost, tak. Hele ona ani zelená jako nejde úplně skvěle, povětšinou spíš rudnu. :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)