sobota 7. července 2018

Letní hrušková fotografická soutěž 2018

Před startem předchozí letní pohlednicové soutěže jsem na Facebooku rozjela anketu, zda by byl zájem hned o další letní soutěž, ke které se mi naskytla příležitost. Hlasů se nakonec sešlo víc, než jsem vůbec čekala (děkuji!) a protože byly především kladné, tak právě čtete článek k další letní soutěži a to tentokrát fotografické.

Na začátek ale cítím povinnost říct, jak celá iniciativa soutěže vznikla aneb ano, jde o spolupráci. Po mé narozeninové soutěži jsem samozřejmě začala přemýšlet nad tím, jak dále pokračovat a kromě tradičních pohlednic třeba opět nabídnout něco jiného, zvláště když mě přes léto čeká tolik cest. Nápady se mi vyskytly rovnou dva a tak jsem neváhala a oslovila nejdříve první firmu, u které bohužel nebyl pokus úspěšný. Proto jsem se obrátila na firmu, s níž jsem nedávno spolupracovala a kdo hádá, že jde o firmu Albi, tak vyhrává na plné čáře.
Minulý rok mělo Albi akci, která mě velmi zaujala, ale bohužel jsem se nějak nedostala k jejímu plnění. Hlavním úkolem bylo vytvořit fotku s ikonickým medvídkem Me to You a to na jakémkoli možném místě. Navíc, pokud člověk medvídka neměl, mohl si ho za zálohu vypůjčit na prodejnách, což se mi zdálo přímo skvělé. Každopádně právě to mě inspirovalo a ve svém emailu do Albi jsem nabídla své služby, aneb že letos budu dělat cestovní kancelář medvídkovi já. Ono ještě ke všemu jsem vždy měla tendence dělat série fotografií (nehty, kamínky), takže se vlastně spojí příjemné s užitečným. V následujících týdnech tak na mém instagramovém účtu uvidíte nejrůznější místa, která se svým novým cestovatelským parťákem Gulliverem společně navštívíme. Zároveň tak dostanete trošku těch spoilerů, na co se v budoucnu budete moci těšit. A akce bude samozřejmě mít i své vlastní uzavření, takže se těšte. :)
Albi ale bylo tak hodné, že neposkytlo medvídka pouze mě, ale také jednoho do soutěže, s čímž jsem upřímně až tak nepočítala a tak to bylo velmi milé překvapení. To nás také dostává k samotné soutěži…

Zadání je velmi jednoduché. Stačí vyfotit jakékoli zajímavé místo, ať už v ČR či v zahraničí, které byste rádi medvídkovi ukázali a přiblížili. Fotku nahrajte na svůj instagramový účet společně s krátkým popiskem, kde vysvětlíte, proč jste zrovna vybrali ono místo a samozřejmě nesmí chybět ani hashtagy - #hruskaameda #albicz #radostodalbi Případně můžete mě i Albi ve fotce označit. V případě soukromých účtů poprosím o zprávu s fotem příspěvku. Můj účet naleznete tady.
Soutěž probíhá od dnešního dne - soboty 7. července do soboty 1. září 2018 18:00. Hlavní výhrou není tedy nic jiného než jedinečný medvídek Me to You a já se k němu pokusím přidat i něco zajímavého ze svých cest (pohledy to jistí vždy). Výherce bude vylosován náhodně a bude kontaktován skrze instagramový účet. Ráda bych také nutně zmínila, že zveřejněním fotografie souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů pro účely soutěže. Podrobnější pravidla a ustanovení najdete tady.

Doufám, že se někteří stateční odvážlivci najdou a nenechají mě na holičkách. Ostatně, každá vydařená spolupráce člověka posouvá a já bych Vám velmi ráda nabídla i v budoucnu možnost vyhrát některé zajímavé produkty třeba právě od Albi. A snad mě za spolupráci nesníte, ale opět je to hlavně pro Vás.

Těším se na Vaše fotografie! A užívejte léto!

2 komentáře:

  1. Plyšáci a soutěže. To je moje. Zkusím nějaké překrásné místo objevit... A do konce prázdnin na to nezapomenout.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak to jsem ráda! :) Budu pravidelně na Insta připomínat, tak snad ne.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)