středa 11. července 2018

Audioverze článků

I když s tímto článkem přicházím trošku jako s křížkem po funuse, tak mi to stejně nedá a musím nějak tuto novinku na mém blogu aspoň krátce okomentovat a uvést.
U mé předchozí série článků jste si mohli všimnout velké červené poznámky, která hlásala, že pod článkem naleznete audioverzi článku, což je novinka, která se mi v hlavě částečně zrodila i díky Vašim komentářům a to zhruba od chvíle, kdy bylo do éteru vypuštěno mé účinkování ve Vychytávkách Ládi Hrušky. Spousta z Vás se kladně vyjádřila vůči mému hlasu, což mě velmi mile překvapilo, protože já ho tedy poslouchám už dvacet let a jako nepřijde mi, že by to byla zrovna hitparáda, ale Váš názor Vám samozřejmě brát nemůžu. :D

A právě k tomuto faktu se mi ještě později přidala debata o délce mých článků a také to, že někdo je třeba čte radši po kouskách, protože je díky své vytíženosti jednoduše celé naráz nestíhá. A to vedlo ke vzpomínce, jak jsem před lety chtěla donutit svého kamaráda, aby si přečetl mou milovanou knihu Saturnin, což odmítal i z toho důvodu, že nerad čte, a když už, tak má radši audioverze knih. To mě tenkrát samozřejmě nenechalo chladnou a tak jsem za jeden prázdninový týden celou knihu po nocích namluvila. Tehdy ještě dokonce na jeden celý zátah (tím myslím třeba pět kapitol bez pauz), což sama teď dost dobře nechápu.
Namlouvání jsem pak po letech použila i v cestopisu, který bude zakrátko slavit rok a to s úžasným číslem zhlédnutí, které atakuje hranici 1300, takže pokud ještě někdo neviděl vzhůru do toho - stačí kliknout sem.
A šup ven z té reklamní pauzy. Každopádně se všemožné invence splnily a já tak mohla už na své přednášce bonznout, že něco takového pro Vás připravuji a aktuálně máme za sebou první sérii o třech článcích, které audioverze doprovází.
Mimo jiné bych také v tomto článku chtěla poděkovat Doktorce se srdcem, která mi v komentáři podala i jiný pohled na věc aneb jak by se daly audioverze využít. Upřímně se trošku stydím, že mi to samotné nedošlo, ale to je tak, když vidíte jen ty své důvody a nemáte širší obzory. Každopádně jde o to, že se audioverze můžou třeba využít i pro lidi se zrakovým postižením, a proto jsem neváhala a právě na radu Doktorky se srdcem jsem i oslovila jedno z českých center pro zrakově postižené s nabídkou mého blogu, jakožto zdroje článků. Bohužel mi na email nebylo odpovězeno, ale tak uvidíme, snaha byla. :)
Celkově byly na audioverze vesměs velmi pozitivní reakce, za což velmi děkuji. :) Původně jsem tento článek proto zamýšlela, jakožto takový dotazník, zda v této formě i nadále pokračovat, ale dle reakcí tedy nejspíše ano. Svůj názor na věc, ale klidně projevte v anketě pod článkem či v komentáři (budu ráda i za vysvětlení, proč se Vám nápad nelíbí). Budu moc ráda. Ono přeci jen to nahrávání není úplně jednoduchou záležitostí a často mi dost ujíždějí nervy (aneb proč píšu tak komplikované věty nebo proč si studuješ výslovnost, když to pak stejně řekneš blbě :D ), takže samozřejmě pozitivní reakce pak dokáže pohladit Hrušce dušičku. A ono navíc se mi zdá, že díky určité chvilkové intonaci hlasu článek vyzní tak, jak jsem zamýšlela. Tak snad to tedy tak vnímáte i Vy.
V budoucnu se tak na audio zatím můžete těšit ještě šestkrát a to u dvou sérií článků, kdy ta první začíná již tuto sobotu. :) A tím končím dnešní výjimečné hlášení a budu se na Vás na svůj svátek těšit v 15:00!

A kdo ještě žádnou mou audioverzi neslyšel, tak prosím můžete začít zde.


↓↓↓

Děkuji za přečtení. :)
Navštivte mou FB stránku či Instagram.Mrkající

2 komentáře:

  1. Jsi fakt skvělá ! Máš tak super nápady. Moc děkujeme, že nám poskytuješ tuto možnost <3

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já moc děkuji, že se líbí. :) Však to dělám hlavně pro Vás. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)