sobota 30. června 2018

Velká letní pohlednicová soutěž 2018

Rok se s rokem sešel a nastává nám opět líbezné období letních prázdnin, což znamená jediné - Hruška se vydává na cesty. A to se jako vždy nemůže nechat jen tak aneb tu máme již tradiční pohledovou soutěž, která je pro tentokrát úplně ta největší. Výherců bude tentokrát rovných devět, protože cesty se odehrají rovnou tři, pojďme si je v krátkosti představit.


1. Londýn - jubilejně podesáté
Minulý rok jsem se po mé deváté návštěvě Londýna smála, že bych to měla příští rok pěkně zakulatit a jsem moc ráda, že se tomu tak opravdu stane. Původně byla hlavním důvodem návštěvy autogramiáda mé milované spisovatelky, zpěvačky, herečky a youtuberky Carrie Hope Fletcher k její nové knize "When the curtain falls", která je tentokrát z divadelního prostředí a o to víc jsem si ji přála mít podepsanou, bohužel osud tomu nechtěl a tak její hlavní knižní tour začne až 20. srpna, tedy v době, kdy jsem na dalších dvou cestách. Ale je pravda, že Londýn zatím oznámený není, tak třeba se ještě trefím!
Mimo to mám ještě nějaké ty resty, takže jedu ještě napravovat. Těšit se můžete na nejrůznější věci od čajové párty přes tajemné místo Londýna až po ultimátní výlet zahrnující hned několik míst mimo Londýn. Ale jinak jedu opět do Londýna s nostalgickou notou, takže program bude z části velmi stejný jako minulý rok aneb Fantom, Waterstones a Pavlova to jistí…

2. Kapverdy - maminčino vytoužené moře
Díky událostem minulého roku jsme neměli šanci jet někam společně na rodinnou dovolenou, navíc během roku jsem já díky škole nedostupná (tedy jako mohla bych na to asi kašlat, přeci jen několik spolužáků jezdí mimo ČR i během školy, ale já při své poctivosti a nervech si to nechci na vejšce pohnojit, navíc během přednášek si můžeme aktivitou/přítomností i přilepšit - uvidíme do budoucna), takže jsme se rozhodli využít léto, kdy je ale daleko menší výběr exotických dovolených, neboť přeci jen u nás je léto, ale jinde je zima. Výběrem jsme se také chtěli vyhnout Středomoří, které je na nás už značně přehuštěné a rodinné a navíc hodně míst už máme za sebou. Ve finále jsme se rozhodli pro Kapverdy (aneb zase ultra malá destinace, aby nebyla ideálně na mapce vidět), které pro mě byly dosud neznámé a tak se velmi těším, že poznám něco nového. A upřímně se tentokrát hodně těším i na to, že se natáhnu na lehátko obličejem ke slunci a změním barvu z bílé vaječné skořápky na hnědou almaru. I když jak se tak znám, tak stejně nevydržím v klidu a budu chtít pořád něco dělat, takže si spálím maximálně tak záda.

3. Krakov - diskutabilní dlouho plánované přání
První diskuze o návštěvě Polska začaly přibližně kolem ledna 2017, kdy jsem konečně odhodila svou šlupku a začala se zcela veřejně zajímat o jedno téma svázané s historií Polska. Tenkrát jsme se domluvili s mou kamarádkou, že vyrazíme na cestu společně, ale ve finále se vše nějak tak seběhlo, že nám cesta nevyšla a bohužel nevyjde ani letos kvůli mým závazkům. Původně to tedy vypadalo, že Vám o této cestě nebudu psát vůbec, protože mi nebylo dovoleno vyrazit na cestu sama, ale ve finále mě překvapivě zachránila má bábuška, která projevila zájem taktéž ona místa vidět. Říká se, že geny často obcházejí jednu generaci, což u mě můžete vidět v plném rozsahu, neboť rodiče jsou přes matematiku, fyziku a chemii, zatímco já vždy tíhla k češtině a dějepisu, kdy právě dějepis je hlavní doménou mé babičky, která ho vystudovala a následně několik let vyučovala. A tu češtinu mám zase pro prarodičích…
Zcela upřímně se po reakcích okolí snažím s odhalením hlavního důvodu návštěvy našlapovat opatrně, ale někomu to možná již došlo z jemných náznaků. Ano, přeji si navštívit Osvětim. Pro někoho je to možná nepochopitelné (tam se právě řadí i mí rodiče), ale já jsem vždy byla fascinována událostmi druhé světové války, navíc bydlíme kousek od Terezína a právě ve zmíněném lednu jsem konečně začala číst memoárovou literaturu přeživších z Osvětimi, což mě jen utvrdilo v tom, že se tam rozhodně chci podívat. Ostatně rozhodně bude článek, takže mé důvody se budete moci dočíst později…

A tím se dostáváme k samotné soutěži, kterou jsem se rozhodla tedy pojmout takto pěkně dohromady, aby to tu nebylo tapetováno třemi soutěžemi. Zúčastnit se můžete opět velmi jednoduše, ostatně jako vždy a to vyplněním krátkého dotazníku, který najdete níže a jeho součástí jsou opět i vstupy navíc. Jeho vyplněním souhlasíte se zpracováním osobních údajů pro účely soutěže (dále je nezpracovávám), další podmínky naleznete tady nebo níže ještě sepsané.

Kdy budou pohledy poslány?
Londýn - 17. července až 21. července
Kapverdy - 10. srpna až 22. srpna
Krakov - 27. srpna až 29. srpna

Jediné, na co chci upozornit je, že si vyhrazuji právo případně pohled odeslat až z České republiky a to zvláště v případě Krakova, kde to bude značně našlapané. Navíc jsem četla na krakovskou poštu dost šílené "recenze", takže uvidíme.

Soutěžní dotazník se Vám otevře po kliknutí TADY.

Soutěž trvá od 30. června 15:00 do 7. července 10:00. Výherci budou vylosováni náhodně generátorem a kontaktováni emailem + vyhlášeni zde na blogu. Těším se na Vaši účast!

↓↓↓

Děkuji za přečtení. :)
Navštivte mou FB stránku či Instagram.Mrkající


4 komentáře:

  1. Hrušti, určitě mluvím za více čtenářů. Moc děkujeme, že nám takové soutěže poskytuješ. Je to od tebe hrozně hezké <3!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já moc děkuji! :) Jsem ráda, že se někdo vůbec účastní, je to přeci jen to nejmenší, co můžu z těch cest udělat. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tolik pohledů....musím zkusit svou šanci! Pohledům nikdy neřeknu ne

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Nebudu troškařit. Hodně štěstí! Jdu to zpracovat.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)