sobota 24. února 2018

Saal Digital – recenze fotoknihy

Saal Digital - fenomén, který pohltil spoustu blogů a rozhodně má proč.
Ač jsem povětšinou ten typ člověka, který jde silně proti proudu trendů (třeba jsem neviděla jediný díl Hry o trůny), o zapojení se do proudu recenzí této firmy jsem uvažovala již delší dobu a každá další recenze, co na mě různě vykoukla, způsobila ještě hlubší zakousnutí onoho nápadu jít do toho. Finální rozhodnutí padlo až po článku mé věrné čtenářky Kočkomilky Jany, neboť když už se do toho pustila i ona, tak Hruška přeci nesmí zaostat…

A tak jsem jednoho dne otevřela jejich stránky, našla formulář pro recenze a další den mi na email přistála zpráva se slevovým kupónem v hodnotě 900 korun českých s platností dvou týdnů. Nechtěla jsem ale ztrácet čas a tak jsem si ještě ten samý den instalovala jejich program a tvorba mohla započít.
Má vize byla vytvořit si sbírku mých nejlepších a hlavně nejmilovanějších fotografií a zároveň se tak konečně odhodlat i k napsání článku zaměřenému právě na ně samotné. Doufejme tedy, že ho v nejbližší době budete moci očekávat…
Ale zpátky k samotné tvorbě. Na začátku celého procesu je nutné vybrat, o jaký produkt máte zájem a dále ho specifikovat dle bohatých možností. Já si zvolila fotoknihu o rozměrech 15 x 21 centimetrů s 28 stránkami na lesklém papíru. To vše v pevné lesklé vazbě.
Samotná tvorba fotoknihy pro mě nebyla až tak náročná, protože jsem využila možnosti mít jednu fotku na celé dvojstraně bez nepěkného předělu uprostřed, což je umožněno díky technologii Layflat. Program je ale velmi intuitivní, snadno se ovládá, takže i při vyšších nárocích na Váš finální produkt jistě nebudete mít s ovládáním problém, zvláště pokud umíte pracovat s programem na tvorbu prezentací jako je třeba Power Point, jistá podobnost čistě náhodná.

Největším oříškem se tak pro mě stal přebal knihy, kdy jsem dlouho rozmýšlela, jaké pozadí zvolit, neboť je jich v nabídce neskutečná spousta. Od nejrůznějších vzorů přes přechody barev až po barvy samotné. Vše můžete samozřejmě doplnit svou fotkou, textem anebo využít knihovnu obrázků Klipart. V ní jsem ale objevila jeden zásadní nedostatek! V kategorii "Ovoce" se nenalézá žádná hruška! To by chtělo ale rozhodně napravit. Ještě, že je a byla možnost dodat si hrušku z vlastních zdrojů…
Po stvoření mého fotoknižního dítěte ho stačilo už jen vložit do košíku, vyplnit nezbytné údaje a objednávku odeslat. Tak jsem učinila v pátek a už ve středu mi PPL hlásilo dodání balíčku. Dodání tedy bylo přímo expresní a přitom šla zásilka z Německa. Celková cena fotoknihy i s poštovným se vyšplhala na částku 898 korun a tak jsem, dá se říct, přímo naplno využila zmíněný kupón.

Samotná fotokniha mě hned po rozbalení neskutečně uchvátila a při prvním prolistování mě napadla slova "holt německá kvalitka". Můj největší strach aneb design obálky se ukázal býti zbytečný a tak jsem si mohla z hluboka oddychnout. Napodobenina struktury "kůže" - mé pozadí - vypadá opravdu realisticky, písmo se elegantně kroutí ve vhodné velikosti a ani dodaná hruška nezpůsobila žádný problém. Stránky mají odolnou tloušťku, takže kniha se jen tak nezničí a samotné fotografie jsou natisknuté profesionálně, bravurně, nádherně až nechci věřit, že všechny pochází jen z telefonu. Ostatně můžete na fotkách posoudit sami…

Za svou osobu tak mohu asi vcelku překvapivě firmu Saal Digital jednoznačně doporučit. V porovnání s jinými firmami se někomu třeba budou zdát jejich výrobky dražší, ale protože se jedná o můj vůbec první fotoprodukt, nemůžu to nikterak porovnat. Rozhodně se ale jedná o kvalitní produkt, který u mě získá své čestné místo na poličce a kterým se budu asi často chlubit. Navíc každá fotka má svůj příběh a tak jsem si jistá, že jsem našla zdroj konverzace na hodně dlouho…

PS:
Firmu Saal Digital jsem mimo jiné oslovila s žádostí, zda by mi neposkytli cenu do soutěže, která by mohla recenzi doprovázet. Bohužel jejich marketingový směr míří někam jinam, ale přesto jsem neodešla až tak s prázdnou, za což jim mockrát děkuji. A o co jde? Vytvořili mi vlastní stránku s formulářem pro další recenzenty, kterou najdete po kliknutí tady. A tak pokud Vás má recenze nakousla tak jako mě ty předchozí, neváhejte a přihlaste se. Přeci jen taková šance v podstatě za "nic" se často neobjevuje…


↓↓↓

Děkuji za přečtení. :)
Navštivte mou FB stránku či Instagram.Mrkající

10 komentářů:

  1. Mně se líbí, že jsem si to mohla vyzkoušet a smím šéfové ukázat, že to ne fakt super i pro moje holky. Jak pro chůvy. Budu muset zkusit i nějakou podložku. Jenže zase když se vycházejí slevy v DM, tak Je drogerie holt levnější :( každopádně kniha fakticky povedená. A taky jsem byla úplně pár z toho, že někdy nejde poznat ani zdroj fotky 🤣

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Určitě jsem byla také ráda za vyzkoušení, ale přesně dá se pořídit i levněji. :/ Porovnávala jsem to teď s kamarádkou, která si za podobné peníze nechala udělat daleko větší fotoknihu. Ale zatím nevím jaká to bude kvalita no.

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá hodně dobře . Taky moc ráda fotím. Třeba si jednou v budoucnu udělám také fotoknihu , bylo by to krásné.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Klidně můžeš zkusit využít třeba tu samou akci. ;) Přeci jen je to skoro za nic. :)

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Bohužel ještě nemám tolik kvalitních fotek, aby to vydalo na knihu. Nemám zrcadlovku, fotím na kompakt.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Tak já zas fotím jen na mobil. ;) A udělali z toho bombu. ;) A fotky vždycky můžou být různé, však si z toho můžeš udělat třeba přehled modelů. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Žádnou fotoknihu jsem si zatím nepořizovala, ale již několikrát jsem o tom přemýšlela! Podle mého je to krásná vzpomínka! :)

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Tak to jsi na tom obdobně jako já byla ještě onehdy. Taky jsem nikdy nedělala, ale vždyky jen o tom přemýšlela. Rozhoupala mě až tato příležitost a určitě nelituji. Navíc když si s tím fakt člověk vyhraje, tak zachytí třeba celou dovolenou i s minimem slov. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nechci ti tu do toho kecat, ale už cca měsíc nevyšel žádný článek jako ... vem si, zr mám čas tě kontrolovat ... 😂😂😂😇

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Psala jsem na FB, že jsem si toho naložila moc, tak, že bude až ten hruškový víkend další týden. ;) To vyjdou tři články za sebou a jejich obsah bude sranda a bomba v jednom. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)