pátek 11. srpna 2017

Vyhodnocení soutěže o pohledy z Londýna + co je nového

Zdravím! :)
Po několika dnech se tu opět scházíme a to tentokrát u vyhodnocení mé poslední soutěže o pohledy z Londýna. Účastníků bylo celkem devatenáct a ráda bych jim všem poděkovala za účast. Mé poděkování jim ale patří i za krásná slova či i případné sledování na FB. :)

A kteří tři se stali výherci? Tak to se dozvíte ve videu níže a zároveň by všichni účastníci měli mít ode mě ve schránce email jako vždy. ;) V případě nefunkčnosti videa klikněte sem.


A co je nového? Tak to by se dalo shrnout do dvou bodů.
1. Mé akrobatické následky aneb hurá chodím!
V posledním článku jsem mimo jiné zmiňovala, že jsem ve čtvrtek 3.8 tak trošku zkoušela vzlet ze schodů, jehož přistání vedlo k návštěvě místní chirurgické ambulance. Po týdnu ale můžu díkybohu říct, že chodím a noha bolí minimálně, tak se výlet do Londýna neruší a doufám, že do úterý dá noha absolutní pokoj. :D Zároveň děkuji všem za přání k uzdravení a slibuji, že o podobné artistické kousky se již pokoušet nebudu.

2. Bláznivé pondělí
Váhala jsem, jestli to tady zmínit, ale tak proč ne a doufám, že to nikomu nebude vadit. V pondělí se mi stala jedna úžasná a zároveň velmi vtipná věc, na email mi přistály rovnou tři nabídky, no nazvěme to "spolupráce". Samozřejmě, že jsem to nečekala, ale nejvíc mě dostalo to, že se všechno sešlo na ten jeden jediný den.
První nabídka byla od Báry, kterou všichni znáte jako administrátorku Blog.cz. Vím, jak byla situace v poslední době značně vyhrocená, nemyslete si, že to ignoruji, naopak vše pečlivě pročítám a trápí mě ty samé problémy jako Vás. Zvláště třeba nahrávání vícera fotek, protože při aktuální zásobě z Ruska nahrávat přes minimálně 50 obrázků po jednom, tedy není moc příjemného. Zůstávám však optimistou a věřím, že se celá stránka zvedne ze dna, zvláště po přečtení posledního článku na Srdci blogu. Držím Kerr (obvzláště jí a děkuji, že se do toho pustila) i Báře palce, komunita by si to po tom všem zasloužila.
Ale k té nabídce, byla mi nabídnuta rubrika na Srdci blogu, kterou jsem ale chtě nechtě musela minimálně prozatím odmítnout. Přeci jen se teď celý Blog.cz potřebuje postavit na nohy a můj článek tomu jen tak nepomůže. Navíc víte, v jaké jsem aktuálně situaci, kdy vyhlížím, co nového mě v prváku na VŠ čeká a tak si nechci na krk vzít větší zátěž, než musím. Jsem ještě k tomu typ člověka, který se snaží dělat věci pořádně, a mám obavy, že bych nakonec mohla nějakou z věcí začít flákat a to si vzhledem k úctě k Vám, ke čtenářům, dovolit nechci. Ale je pravda, že nikdy neříkej nikdy a tak se třeba na Srdci někdy v budoucnu potkáme.
Druhá a třetí nabídka jsou pak spolupráce s dvěma stránkami, kdy jedna z nich je již domluvená a začíná tak trochu tímto článkem a druhá je v domluvě.
Nechci, abyste získali mylný dojem, že odteď mé články budou jeden velký inzerční odkaz (jsem kolem celé situace kapku nejistá, ale proč to nezkusit), tomu jsem se právě při domluvě snažila zabránit, protože nepíši články účelové, ale zážitkové a tak se tato inzerce omezí na opravdu minimální zmínku v průběhu článku a pravidelnou zmínku na jeho konci. Neměl by tak být nějak napaden Váš komfort pro čtení, ale zároveň je to zase pro mě možnost získat nějaký ten peníz, který bych ráda případně věnovala právě zpětně do blogu. Sice s velkými výdělky nepočítám, protože se počítají prokliky, což nevidím na valnou úspěšnost, ale člověk nikdy neví a každá koruna je svým způsobem dobrá.
A o koho jde? Jde o web Srovname.cz, který funguje jakožto vyhledávač a hlavně srovnávač zboží (stejně jako např. Zboží.cz či Heuréka). Myslím si, že jde v dnešní době o praktickou věc, kterou při nákupu na internetu používá minimálně každý druhý člověk a já sama mezi ně patřím.
Co to má společného s cestovatelským blogem? Tak je pravda, že touhle otázkou jsem se také zabývala a samozřejmě si můžete na stránkách najít produkty vhodné pro cestování, ať už má jít o věci přímo do terénu nebo i o knížky (např. Travel Bible, kterou jsem pořídila kamarádovi k narozeninám a je z ní nadšen, alespoň tak tedy působí, třeba ho uženu na napsání recenze :D ).
Doufám tedy, že tato inzerce nebude nikomu z Vás vadit a nezanevřete na mě. Chápu, že jde o mou věc, ale chci, abyste o ní byli informováni. Pokud se tedy rozhodnete mi "pomoci" a zajdete se na tento web podívat, budu velmi ráda a opravdu bych to pak zase zpátky věnovala Vám. I teď se snažím vyjednat i něco pro Vás.

A teď mi nezbývá nic jiného než se s Vámi již rozloučit, protože jste dospěli na konec dnešního článku. :) Ráda bych Vás zítra a v pondělí pozvala k dalším částem mého Petrohradsko-moskevského putování a případně všechny své "fanoušky" na FB od úterý i ke sledování několika fotek z Londýna. Já utíkám ještě pracovat a později i začít balit. Což mě přivádí k tomu, jak celá výše zmíněná spolupráce začala a to nabídkou článku na webu Srovname.cz, kde najdete seznam, co si zabalit na cesty. Nevím jak Vám, ale mě se zdá vcelku praktický a tak ho případně můžete využít i Vy, ať už na zahraniční či domácí cestu. :) Přeci jen je ještě minimálně půlka srpna před námi a tak čerpejte zážitky. ;)

Krásný víkend!

↓↓↓

Děkuji za přečtení. :)
Navštivte mou FB stránku či Instagram.Mrkající


5 komentářů:

  1. Mně reklama či prokliky nevadí. Mám tě ráda, takže "ti tam kliknu" i jen tak :) Za zdravou nohu jsem ráda, obzvláště když se na mne usmálo štěstí. A na výlet do británie se těším dvojnásobně, když tě teď sleduji i na Insta :)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak to jsem ráda. :) Člověk to na jednu stranu vnímá jako příležitost, ale ty obavy tu jsou. Děkuju moc. ;) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. No, to proklikávání půjde, ne?

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Já tam taky celkem dlouho "zkysla"

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)