sobota 31. března 2018

Pět minut slávy aneb Hruška u Hrušky - druhá část

Třetí scéna byla samotná výroba, ale před jejím natočením byla "pauza" na beauty shoty (jak fotografické, tak kamerové záběry tabule a věcí pro výrobu), kterou zvláště ocenila má zpocená ofina. Během toho jsme si vždy našli nějaké téma, o čem dát řeč a upřímně právě asi to mě z celého dne bavilo nejvíc. Velmi zajímaví lidé (největším mým oblíbencem asi byl pan zvukař) se širokým záběrem témat.

Jak jsem již zmínila, třetím článkem procesu natáčení byla výroba. Předem jsem tušila, kde se to asi odehraje, a proto jsem kvůli tomu zanesla i jednu podmínku do svého oblečení. Ha! Oblečení! O tom jsem se skoro vůbec nezmínila. Víte, můj šatník je sice pestrý, ale ne všechno jde do televize. Když k tomu navíc přidáte podmínky typu 1. Nesmí v tom být vedro. 2. Musí to nějak ladit. 3. Nesmí na tom být žádné logo, jinak budete přepásáni izolačkou. 4. Kdyby se konaly předklony, tak ať to "nic" nedostane svůj vlastní záběr. 5. Když si v tom sednete, nesmí to obepnout Vaše "svalnaté" tělo., tak se Vám možnosti značně zúží. Z deseti možností jich tak bylo zničehonic pět, posléze dvě až zbyla jen jedna jediná - bílé delší tričko s nařasením (fiží) a černým vzorem. Nejsem si jistá, jak dobrá volba to byla, protože jsem se na záběrech během natáčení neviděla, ale s mou vysokou mírou sebekritiky to si nemá cenu ani nějak hodnotit…
Ač jsem výrobu celkově označila za třetí scénu, tak samozřejmě to celé mělo i jisté "podscény" aneb začátek/konec výroby s interakcí Kája/Láďa a přiblížené záběry vyrábění bez zvuku. Ty druhé pro mě asi byly ty horší, protože kvůli zaostření kamery jsem musela vše dělat pomaleji než obvykle a v úhlu na kameru, což, když potřebujete vyškubnout gumu z víčka, ideálně bez piercingu vlastních prstů, nejde tak jednoduše. Na druhou stranu za tu dobu, co jsem celý tenhle projekt vytvářela, jsem získala určitý grif, ale stejně jsem se v duchu modlila, ať to jde…
Pro zvětšení klikněte. - zdroj TV Prima - tým Vychytávek


Na začátku jsem řekla, že Vám nebudu prozrazovat přesné dialogy, ale takové drobné shrnutí bych udělat mohla. Dozvíte se třeba, zda jsme s Láďou příbuzní, něco k obsahu několika víček nebo se do hry dostala i moje milovaná maminka. Však ve Vychytávkách uvidíte…
Celkem natáčení zabralo tři hodiny, které utekly přímo neskutečným tempem. Zničehonic tak nastal konec aneb bum, bác, balíme! Po těchto slovech se strhla kapku mela, protože štáb ještě vyrážel na další natáčení, ale i přesto se mi povedlo všem rozdat balíčky a předat i hruškovici Láďovi. Veškeré občerstvení zmizelo, tedy až na bábovku, kterou se nikomu nechtělo načínat a tak ji dostali pěkně v krabici na cestu jako výslužku.
Pro zvětšení klikněte.

Já zase za odměnu získala krásný hrnek s motivem Vychytávek, na který jsem si tak trochu brousila zuby, přeci jen u čajofila není hrnků nikdy dost a ještě ke všemu je zelený (a památečný)! Mimo to jsem ještě nezaváhala a poprosila Láďu o podpis a protože mě nenapadlo nic lepšího, tak o podpis oné tabule, jež se po odvysílání stane "slavnou". Navíc je podpis doprovázen i krásným věnováním, takže za obojí i takto veřejně moc děkuji. Teď už jen vymyslet, jak to zakonzervovat, aby se to nedalo smazat…

A pak už byl konec, štáb odjel, já vše poklidila (musím velmi ocenit, že po sobě nezanechali skoro žádný nepořádek) a vyrazila domů. Mezitím jsem stačila informovat všechny nejbližší příbuzné a kamarády o průběhu natáčení a večer jsem už ani nevěděla, co jsem vlastně komu řekla. Úsměv na tváři mi ale vydržel až do následujícího dne a sílu zážitku dokazuje i to, že jsem si celé natáčení dala ve snu ještě jednou.

Rozhodně to byla velmi zajímavá zkušenost, kterou snad ještě někdy v budoucnu nejen zažiji znovu, ale i upotřebím. Zároveň musím také uznat, že projevovat se před kamerou není vůbec sranda a mám pocit, že se během a po vysílání asi půjdu zahrabat někam hodně hluboko, neboť mám pocit, že mé vystupování kleslo na úroveň základní školy, aneb co dokáží nervy. A proto se snažte neodsuzovat lidi v televizi, protože takoví v reálu třeba ani nejsou.
Ještě jsem Vám neřekla, kdy to poběží co? Tak dle mých informací se tomu má stát v neděli 1. dubna, což, jak mě správně kamarádka upozornila, je přeci den aprílový. Aspoň mám tak výmluvu, že to celé byl jeden velký vtip, kdyby to náhodou bylo z mé strany až tak hrozné…
Na závěr bych samozřejmě velmi ráda poděkovala za příležitost v tomto pořadu být. Jmenovitě děkuji paní Nikol Prokešové, která se mnou byla ve spojení a vše dávala dohromady, panu Kamilu Krutišovi taktéž za komunikaci a samozřejmě hlavně panu Láďovi Hruškovi, že jsem vedle něj mohla sedět na tom mém gauči a vyrábět s ním tu mou víčkovou "blbůstku", která vznikla během jednoho z mých kreativních výbuchů. A mé poděkování jisto jistě patří i zbytku štábu…
Pro zvětšení klikněte. - zdroj TV Prima - tým Vychytávek


A to je celé. Teď už se jen nabízí otázka, kam se vrtnu příště. Takže kdyby si tohle celé četl nedej bože někdo z televize a zrovna někoho jako já by hledal, tak ať se nebojí ozvat. Před natáčením jsem tvrdila, že když už budu ve Vychytávkách Ládi Hrušky, tak pak půjdu ze srandy i do Prostřena. Rovnou
říkám, že tam tedy nejdu. To už by moje nervy nezvládly a moje vaření by zas nezvládli hosté. Každopádně jsem jinak hodná, milá, hrušková, nekoušu, neštěkám, ráda se přitulím, aneb chcete mě (ano, odkaz na stejnojmenný pořad, kdyby někdo nepochopil)? Tak napište! Ale rozhodně už mám ty nejlepší páníčky na světě a nehodlám je měnit…

Reportáž snad tedy zítra ve 12:50 na TV Prima a v 15:00 článek s videem a dalšími fotkami.

Pokud reportáž nebude, tak se omlouvám, jednám na základě předem řečených informací a bohužel se mi nepovedlo získat aktuální informace. Tak snad. ;)

↓↓↓

Děkuji za přečtení. :)
Navštivte mou FB stránku či Instagram.Mrkající

5 komentářů:

  1. Dávám 5 hvězdiček. Škoda, že zítra vychytávky neuvidím, jsem v práci.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Děkuji moc. :) Uvidíme, zda se tam vůbec reportáž objeví. Mám silnou obavu, že se datum vysílání změnilo, ale bohužel nemám žádnou informaci. V každém případě bych pak chtěla právě ve třetí části zveřejnit video ke zhlédnutí a ještě další fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Hrušti, nemohu se dočkat :)!! Snad to tam zítra opravdu bude a nebudou nějaké změny.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: No a to si vezmi, že já nemůžu dospat už od ledna. A změny bohužel asi budou, četla jsem článek na co se zítra těšit a vypadá to na velikonočně zaměřený díl ještě. :/ Ale tak naděje umírá poslední a další neděle to snad bude jistit!

    OdpovědětVymazat
  5. MOC SE OMLOUVÁM, ŽE VYSÍLÁNÍ NEPROBĚHLO! BOHUŽEL JSEM JEDNALA NA ZÁKLADĚ INFORMACE Z NATÁČENÍ. JAKMILE BUDU VĚDĚT, ŽE BYCH SE MĚLA V TV OBJEVIT, DÁM VĚDĚT PROSTŘEDNICTVÍM BLOGOVÉ FACEBOOKOVÉ STRÁNKY A INSTAGRAMU! ODKAZY NAJDETE VÝŠE.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)