pátek 5. května 2017

Vyhlášení výherců narozeninové soutěže

Zdravím všechny! :)
Čtyři dny utekly jako voda, hruška má za sebou tři písemné maturitní testy a tak přišel čas na vyhodnocení narozeninové soutěže. Než se ale k tomu dostaneme, ráda bych uvedla v provoz svou děkovací závislost, která už občas lidem "leze na mozek". Takže pokud patříte do tohoto typu lidí, raději následující odstavec přeskočte. ;)
Jako první bych ráda poděkovala naprosto všem, kteří na můj blog v průběhu posledních dní zavítali. Dle přehledů šlo, alespoň dle mě, o neskutečné množství lidí. Velkou zásluhu na tom všem má i správkyně Bára, které bych tímto ráda poděkovala za zveřejnění mého článku na titulce. Dále děkuji za všechny milé komentáře pod článkem, snažila jsem se na každý z nich (alespoň kratičkou větou) odpovědět. A jako poslední samozřejmě děkuji všem zúčastněným, jejich finální počet je 29. :) Díky dotazníku přibylo i několik označení To se mi líbí na mém hruškovém Facebooku, takže opět díky a doufám, že to teď nepůjdete zrušit. :D Prostě to tedy shrnu, děkuji mockrát a teď se asi vrhneme na to vyhlášení ne? ;)

Jak jsem již zmínila, počet účastníků byl dvacet devět, je to krásné číslo a tak mi přišlo líto, ocenit pouze jediného človíčka. Proto tedy, PŘEKVAPENÍ! Zvládla jsem zařídit ještě jednu obdobnou cenu, takže výherce nakonec máme dva. :) Její obsah můžete vidět na obrázku.


A kdo tedy vyhrál? Tak to se dozvíte ve videu níže. :) Výherci, ale i všichni ostatní mají již teď ode mě ve schránce email. :)
Děkuji tedy ještě jednou za přečtení, přání, účast a tak dále, a tak dále. :D
Za necelé dva týdny bude mít hruška maturitu za sebou, snad tedy úspěšně a hned poté se vrhne na učení na přijímací zkoušky, ALE taky hlavně na nové články, protože si moc dobře uvědomuje, že je tomu již potřeba. :) Mimo to chystá ještě jednu věc, ale tu Vám nebude prozrazovat. S vyplazeným jazykem Hrušky jsou totiž od přírody tajnůstkářky.
Těším se tedy na Vaši další návštěvu, rozhodně to soutěží nekončí a můžete mou aktivitu případně sledovat i mimo blog a to na Facebooku či Instagramu. :)


Mějte krásný nejen den, ale i nadcházející prodloužený víkend. A nyní avizované video. :)


7 komentářů:

  1. Video je krásné a losování se ti moc povedlo

    OdpovědětVymazat
  2. V prvom rade dakujem za email, ešte sa mi nestalo, že by mi niekto zo súťaže písal email a ešte k tomu taký milý^^

    OdpovědětVymazat
  3. [4]: Není vůbec za co. :) Znám to a proto jsem chtěla trošku vyjít ze standartu, přeci jen napsat krátké poděkování a dát někomu vědět je záležitost chvilky a potěší to. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Z výhry jsem mile překvapená, děkuji za zajímavou soutěž .

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Já děkuji za účast. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)