pondělí 1. května 2017

První narozeniny blogu + soutěž

Milí pravidelní, ale i náhodní čtenáři. :)
Ač je to neuvěřitelné rok se s rokem opět sešel a hruškové zápisky slaví své první narozeniny. Je pravdou, že se všechno sešlo dosti nevhodně, protože mě již zítra čeká maturitní sloh z anglického jazyka, ale i přesto jsem se rozhodla udělat si malou oddechovku pro mysl (i když, pravda, vše jsem začala připravovat už měsíc dopředu) a uspořádat proto menší soutěž. A k ní se všechny podstatné informace dozvíte níže, nejdřív, ale drobná rekapitulace toho "nejzajímavějšího" z celého roku.


Hruška a jazykové pobyty - poprvé, podruhé a potřetí
Mauricius - hrušková desetiletá tradice? 2006, 2016, 2026

A teď už ke slibované soutěži...
Soutěž má velmi prosté zadání, na odkaze níže naleznete dotazník, jehož vyplněním a odesláním potvrdíte svou účast. Po uzávěrce bude náhodně vylosován jeden výherce. Všechny podrobnější ustanovení a pravidla naleznete zde.
Soutěž probíhá od 1.5.2017 15:00 - 4.5.2017 18:00.

A o co se hraje?
Jak již bylo zmíněno výherce bude pouze jeden a tak jsem se rozhodla o trochu množstevně větší cenu, která však bude korespondovat se zaměřením stránky. (Bohužel se nenašel nikdo, kdo by mi zasponzoroval zájezd. :D ) A proto na fotce můžete nalézt notes pro vaše všelijaké (třeba i cestovatelské) zápisky, potřebné psací vybavení (samozřejmě tématicky do ovoce a barvy) a i nějakou tu možnou "inspiraci" pro budoucí cesty ve formě časopisu Koktejl (na fotce je použito staré číslo, které bude nahrazeno aktuálním). A také pár miniaturních drobností - kalendářík a čaj.
Doufám, že se cena líbí a pro její možný zisk už stačí jen kliknout níže. :)
Děkuji předem za účast a těším se všechny účastníky. :)

Soutěžní dotazník naleznete po kliknutí zde. :) - !KONEC SOUTĚŽE!


↓↓↓

Děkuji za přečtení. :)
Navštivte mou FB stránku či Instagram.Mrkající

15 komentářů:

  1. Gratuluji blogu k narozeninám, soutěž zní zajímavě a tak zkusím štěstí .

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Děkuji moc. :) Je to taková drobnost, ale říkám si, že lepší než nic. :) Děkuji moc za účast.

    OdpovědětVymazat
  3. Je super, že jsi uspořádala soutěž

    OdpovědětVymazat
  4. síce ma súťaž moc nezaujala, ale máš pekný blog

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejnejnej! Semtam na tebe narazím a vždycky si tu ráda počtu. Koneckonců téma cestování je mi taky blízké a občas o něm píšu. Soutěže se ráda zúčastním, díky za ni. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji k narozeninám, soutěž vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  7. I já jsem zkusila štěstí a vyplnila jsem dotazník a opožděně přeju tvému blogu vše neeej a hlavně spoustu spokojených návštěvníků .

    OdpovědětVymazat
  8. Blahopřeju ti jako všichni ostatní k prvním narozeninám blogu. :)     

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé, já jsem Hruška XD :) Jako ten pán v televizi. Jak pořád jezdí tím výtahem a vždycky potká tu paní.     

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Děkuji za přání i účast. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Rada sa zúčastním, síce tvoj blog nepoznám dlho, ale chodím sem rada, pretože píšeš zaujímavé články :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)