pondělí 1. ledna 2018

Rekapitulace 2017 a uvítání nového roku 2018

Moji milí pravidelní i nepravidelní čtenáři. :)
Rok se s rokem sešel a máme tu opět začátek nového ještě zcela nepopsaného roku, tentokrát s číslicí 18 na konci. V tomto roce mě bude čekat spousta věcí, ale protože budoucnost je budoucnost a minulost už je dána, radši se zaměřme právě na ni.
Rok 2017 pro mě byl celkově velmi náročným rokem, a proto na něj bohužel nebudu vzpomínat úplně tak s láskou, na druhou stranu je ale podstatné vypíchnout to pozitivní a to se hlavně a především týká tohoto blogu…


Během celého roku se mé články několikrát objevily na titulce celého Blog.cz, také jsem byla zvolena Blogem dne a několikrát jsem měla i tu čest být vybrána do výběru Tématu týdne. Mimo to se mi podařilo domluvit nějaké ty spolupráce, které se snažím hlavně využívat kvůli Vám, aby Vám případně daly něco navíc. A za to vše moc děkuji…
Také jsme tu měli několik soutěží a to od prvních narozenin přes dvě pohledové a jednu knižní až po velkou vánoční. Doufám, že se Vám proběhlé soutěže líbily a budete mít o nějaké zájem i v budoucnu. A hlavně mé velké poděkování mají všichni zúčastnění a doteď se zcela upřímně dojímám nad všemi těmi odpověďmi z bonusových vstupů, kde se často objevovala velmi milá slova k mé osobě a této stránce. ♥
Celkem jsem za tento rok zveřejnila úžasných 44 článků (resp. jednotlivých vydaných částí), které se dočkaly krásných komentářů a které blogu zajistily nové a často stálé čtenáře, kterých si nesmírně vážím. Z některých se dokonce stali i mí "virtuální" přátelé a v jednom případě i pravidelný přítel poštovní…
V novém roce si tak můžu přát asi jen jediné a to to, aby vše tak skvěle pokračovalo i nadále.
Všem, kteří dočetli můj miničlánek až do těchto míst tak na závěr přeji krásný nový rok 2018 plný zdraví, štěstí, lásky, klidu a míru. :) ♥
Vaše Hruška

4 komentáře:

  1. Přeji Ti šťastný nový rok 2018 :)!

    OdpovědětVymazat
  2. 😍 mít na tebe více času, máš tu mnohem více  ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: A proto každou vteřinu a každý komentář od tebe opravdu oceňuji. ;) A on čas bude - jednou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)