sobota 9. prosince 2017

Vánoční hrušková soutěž 2017

"Vánoce, Vánoce přicházejí, zpívejme přátelé, po roce Vánoce, Vánoce přicházejí, šťastné a veselé."
A je to opět tady. Vůně vánočního cukroví se line po bytě, na adventním věnci hoří pomalu a jistě dvě první svíčky a už za dva týdny tu zas po roce bude Štědrý den. :)
Minulý rok jsem Vánoce na blogu oslavila pouze zveřejněním drobné básničky a tak jsem se to letos rozhodla trošku vylepšit. :) Hruška si tedy zahraje na Ježíška a jeden z Vás bude mít šanci vyhrát speciální hruškový balíček. Ostatně více informací níže.

O jakou cenu se hraje?
Uvažovala jsem, zda cenu použít již teď na Vánoce nebo počkat do druhých narozenin blogu, ale nakonec jsem neodolala pokušení a tak hlavní cenou bude speciální hruškový balíček, který obsahuje: hruškový hrníček, čaj Hruška&Ginkgo, hruškový ubrousek a pohled, tužku jako Hrušku a notýsek bohužel nehruškový, ale pařížský. A k tomu všemu ještě minimálně jedno drobné hruškové překvapení, a pokud se povede, tak budou rovnou dvě. ;)
To vše vánočně zabalené v pěkné krabici. :)

Podmínky, pravidla a upozornění
Soutěže se může zúčastnit naprosto kdokoli a to pomocí dotazníku (bude uveden níže). Vyplnit ho každý může pouze jednou!
V případě výhry bude daná osoba kontaktována a bude požádána o sdělení adresy, kam balíček poslat.
Výherce bude určen náhodně pomocí losování.
Nezaručuji se, že výhra dojde včas do Vánoc a díky aktuálnímu shonu ani, že vůbec dorazí. V případě, že se tomu tak nestane do dvou měsíců od vyhlášení výherce, bude se situace řešit nějakou náhradou. Ale doufám tedy, že to dojde. :D
Soutěž trvá od dnešního dne 9.12 do 15.12 15:00.
Opět je možnost získat dva vstupy do soutěže navíc a to díky vyplnění bonusových otázek.
Budu se na Vás těšit. ;)

Dotazník se otevře po kliknutí TADY.

↓↓↓

Děkuji za přečtení. :)
Navštivte mou FB stránku či Instagram.Mrkající

9 komentářů:

  1. Motivuješ mne k uspořádání vlastní soutěže ... jak se liší ji výherci?  V nějakém programu - pořádila bys mi?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak to jsem ráda, že motivuji. :) U mě záleží na počtu soutěžících, když je jich málo, tak dělám klasicky postaru, napíšu si lístečky a losuju "z klobouku". Není nad prověřenou jistotku. Ale jinak používám internetové generátory. Např.

    OdpovědětVymazat
  3. 😍😍😍 úžasná! Děkuji!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:  Maličkost. ;) Není vůbec za co.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Moc děkuji! ♥ za obojí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, ty máš skvělé nápady :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)