středa 1. května 2019

Třetí narozeniny blogu + soutěž

Milí čtenáři!
Je to až neuvěřitelné, ale dnes můj blog slaví své třetí narozeniny! :) Na počátku toho všeho jsem nevěřila, že bude mít tak dlouhého fungování a jsem jen ráda, že mé předpovědi se ukázaly více než nesprávné a my se tu tak setkáváme u 131. článku vůbec.


Při této příležitosti jsem se rozhodla pro Vás opětovně uspořádat soutěž, kdy jsem tentokrát zvolila spíše jednodušší styl bez sponzorů, ale i tak věřím, že se Vám budou ceny líbit. :) Jako vždy jsem se snažila propojit motiv cestování a hrušek, který blog doprovází a vzhledem k nebývalému zájmu o noviny v minulé soutěži, jsem musela samozřejmě zařadit i ty. A tak bez dalších průtahů Vám představuji dvě ceny, o které můžete soutěžit vyplněním dotazníku níže.


Do soutěže vstoupíte vyplněním dotazníku ZDE.

Soutěž trvá od 1. května do 8. května 12:00.


7 komentářů:

  1. Gratuluju k narozeninám...! Taky jsem měla třetí...

    OdpovědětVymazat
  2. Kdo by řekl, že jsou to už tři roky...strašně to letí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Milý blogu a Hruško, chtěla bych Ti popřát všechno nejlepší k tvým 3. narozeninám! Hlavně hodně nápadů, spokojených čtenářů a spoustu přednastavených článků <3. Jsem ráda, že jsem na tento blog narazila :). Narozeniny naše blogy slaví skoro společně :) pouze o pár dní a o 3 roky jinak, no .

    OdpovědětVymazat
  4. Vše nej! den po blogu, tedy 2. května mám narozeniny já ale mám dvojky 2, 33. Není nic příjemnějšího než vyhlášení soutěže od oblíbené blogerky, den před narozkami, děkuju Samozřejmě se účastním, neboť prostě... ty noviny Snad se mi konečně zadaří...

    OdpovědětVymazat
  5. Vse nej nej hodne dalsich uspechu at uz o krasnem a sladkem ovoci mezi ktete patri to nejlepsi jako jsou hrusky ,hrusky miluju.Takze ti preji hodne novych clanku pro ostatni ctenare drzim palecky. Vera

    OdpovědětVymazat
  6. MOC VŠEM DĚKUJI ZA KRÁSNÁ PŘÁNÍ! :) ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)